Børnehold

Nu er vi klar med planen for sæson 2023/2024. Vi håber, at I kan finde et hold, som jeres barn har lyst til at gå på.
Ud over vores sædvanlige program gentager vi succesen fra sidste år med Minirytme for børn i alderen 6 - 8 år og Børneyoga for 1 barn og 1 voksen.
Vi glæder os til se dig til gymnastik i vores forening.

Der er nu åbent for tilmelding

Har du spørgsmål er du velkommen til at skrive til os via vores kontaktformular - klik her

VIGTIGT ved tilmelding

ALLEREDE MEDLEM I FORENINGEN

Klik på det hold du ønsker at tilmelde dig i holdlisten herunder. Klik IKKE på "Nyt medlem" knappen.

NYT MEDLEM

Tilmeld dig foreningens medlemssystem ved at klikke på knappen "Nyt Medlem". Så oprettes du i systemet. Først herefter kan du tilmelde dig holdene i listen herunder.
NB.: Når du opretter dig som medlem får du en email med en adgangskode, som du skal benytte for at tilmelde dig et hold. Husk at gemme den.

Har du glemt din adgangskode, så bestil en ny - du skal IKKE oprette dig igen, da du så registreres 2 gange i vores system.
Tilmeld dig vores børnehold, voksenhold eller fitnesshold her.