Frederikssund Gymnastikforening tilbyder gymnastik og motion for alle

• Børnehold, voksenhold og fitnesshold
  • Mere end 800 medlemmer
  • Vi træner i Multisalen på Falkenborgskolen, i Dansesalen i Frederikssund Hallen og i hallen på Frederikssund Private Realskole
Om foreningen
Frederikssund Gymnastikforening tilbyder gymnastik og motion for alle. Vi har både børnehold, voksenhold og fitness-hold og vi er sikker på at der også er noget for DIG.

Generalforsamling

Der afholdes generalforsamling onsdag den 20. marts 2024 kl. 19.30 i Langes Magasin, Østergade 3B, Frederikssund.

Dagsorden i følge gældende vedtægter.

OBS!

Vi er blevet opmærksomme på, at for nogle medlemmers vedkommende havner mails der er sendt fra Conventus i jeres spamfilter.

Vi vil derfor bede jer om en gang i mellem at tjekke jeres spamfilter, så I ikke risikerer at gå glip af mails fra jeres instruktør eller bestyrelsen.

Du kan nu tilmelde dig den nye periode i FG-fitness, der løber fra den 04.01. - 15.05.2024.

Se her; nyt spændende tiltag i foreningen

Du kan nu købe foreningstøj i en god kvalitet og til rimelige priser.

Du kan få med eller uden navn lige som det passer dig

Kom videre til bestilling og se mere her

Kommende instruktør i foreningen

Hvis du sidder derhjemme og har lyst til at undervise i Frederikssund Gymnastikforening hører vi rigtig gerne fra dig.

Det uanset om du brænder for fitness, børn- eller voksengymnastik.

Og er du ung og kunne tænke dig at være medhjælper på et børnehold er du også meget velkommen til at kontakte os.

Vi kan kontaktes via vores kontaktformular, som du finder her.

Vidste du, at...

Motionsrummet i Frederikssund Hallen er tilgængeligt for alle der er medlem af en forening i kommunen.

Man skal udfylde en formular, der står i katalogholderen, ud for cafeteriet, i hallen og aflevere den til halinspektøren Kaare Jacobsen.

Man skal regne med at skulle betale 100 kr for at få nøglen, engangsbeløb.

Så det er bare med at komme igang med at supplere din holdtræning med styrketræning!