Efter juli kommer august og efter august kommer september.......

og hos os kommer der lige en plan for kun august, inden vi starter op på en ny 3-måneders plan i september.

Imens fortsætter vi med at følge de retningslinjer som Frederikssund Kommune har givet for brug af kommunens idrætsanlæg, og det betyder at følgende gælder for deltagelse på vores hold:

• Max 50 personer i Dansesalen, inkl. instruktøren. (Salen er på 200 m2 og hvert medlem skal have 4 m2 til rådighed)
  • Max 8 personer i hvert omklædningsrum
  • Håndsprit skal benyttes
  • Alle deltagende medlemmer skal medbringe eget liggeunderlag. Det vil ikke være muligt at låne
  • Læg ikke medlemskortet på musikanlægget
  • Undgå så vidt muligt at være i berøring med andet end hvad der er højst nødvendigt
  • Placering af liggeunderlag skal ske med hensynstagen til øvrige deltagere, og med to meter fra næsetip til næsetip. Afstanden beregnes fra midten af en måtte til midten af den næste. To meters afstand skal holdes så vidt det er muligt ved aktiviteter i bevægelse eller ved fysiske anstrengelser
  • Brugere af Frederikssund Hallen skal straks ved ankomst til idrætsfaciliteten placere sig i den gruppe, som de skal deltage i under aktiviteten. Det betyder at man som deltager skal gå direkte til den aktivitet man skal deltage i.

Vi håber og ønsker for alle, at retningslinjerne her vil være med til, at vi undgår smiitte.

Holdplan 3. august til 30. august 2020

For kun 125,00 kr. kan du træne mandag, tirsdag, onsdag og lørdag.
Du vælger selv hvilken dag, eller hvilke dage. Eneste krav er, at du er tilmeldt den igangværende fitnessperiode.
Og det koster ikke noget at blive tilmeldt.

Du finder programmet nedenfor hvor også tilmelding kan ske.

Hvis du ikke ved hvem vi er, og gerne vil have en prøvetime inden tilmelding, så kom gerne forbi.
Det koster 50,00 kr. at prøve - betaling kan foretages med MobilePay eller kontant.
Holdplan
Mandage kl. 17.30-18.30 BodyFlow
Tirsdage kl. 18.00-19.00 CrossDance
Onsdage kl. 18.30-19.30 BodyFlow
Lørdage kl. 10.00-11.00 BodyFlow

VIGTIGT - SÅDAN TILMELDER DU DIG

NYT MEDLEM

Tilmeld dig foreningens medlemssystem ved at klikke på knappen "Nyt medlem". Så oprettes du i systemet.
Først herefter skal du klikke på knappen "Tilmeld FG-Fitness".

ALLEREDE MEDLEM I FORENINGEN

Klik på knappen "Tilmeld FG-Fitness" for at betale for perioden august 2020.
Klik IKKE på "Nyt medlem".

NB.: Når du opretter dig som medlem får du en email med en adgangskode, som du skal benytte for at tilmelde dig FG-Fitness. Husk at gemme den

Har du glemt din adgangskode, så bestil en ny - du skal IKKE oprette dig igen, da du så registreres 2 gange i vores system.
Bliv medlem
Tilmeld dig vores børnehold, voksenhold eller fitnesshold her.
Bliv medlem
Opdatér oplysninger
Instruktør login
Besøg vores side