Om Les Mills

Les Mills: Din garanti for kvalitet.

Les Mills stammer fra New Zealand, findes i 75 lande, i 13.000 træningscentre og trænes af over 6 millioner mennesker hver uge.

FG-Fitness er det sted i Frederikssund, hvor der tilbydes kvalitets koncepthold.

Alle Les Mills instruktører har gennemgået en uddannelse og er blevet certificeret i at undervise i et, eller flere Les Mills koncepthold.

Sammensætningen af klassernes teknik og koreografi udvikles af eksperter med mange års træningserfaring fra Les Mills i New Zealand. Herved opnås en udbytterig træningslektion for hele kroppen.

Hvert kvartal skal instruktøren deltage på en workshop hvor et nyt program bliver præsenteret, både teoretisk og praktisk. Instruktøren indlærer herefter det nye program til fingerspidserne og er klar til at undervise i programmet de næste 3 måneder.

Programmerne er udviklet således at ALLE, uanset grundform, kan være med. Der er alternativer for begyndere og lettere øvede, og udfordringer for de øvede. Det er instruktørens opgave at instruere deltagerne på holdet så ALLE får maksimal udbytte af lektionen.

Musikken er up to date, god og motiverende.
Tilmeld dig vores børnehold, voksenhold eller fitnesshold her.