Læs mere om Fitness holdene

Hvor:
Frederikssund Hallen - Dansesalen

Enjoy the party !

Zumbafitness minder mere om en fest end om træning - man danser og bliver i fantastisk humør af den latinamerikanske musik.

Til trods for dette er Zumba en meget effektiv træningsform. Man forbrænder en masse kalorier, helt uden at tænke over det. Faktisk glemmer man helt tid og sted og lader sig rive med af den energiske musik, og inden man får set sig om er timen gået.

ALLE KAN VÆRE MED! - Man behøver ikke at være en god danser eller i god form - det vigtigste er at man er med og at man har det sjovt. Dansene er varierede, men simple*. Instruktøren siger ikke så meget på selve timen - det er meningen, at du skal lytte til musikken og få dansen helt ind under huden. Desuden er INTET forkert i Zumba - bare man får sved på panden og smil på læben.

Ditch the workout - Join the party!

* Trinene kan være svære den første gang du prøver Zumba, men når først man har lært trinene at kende, går det helt af sig selv.

**Medbring sko der ikke står for godt fast på gulvet, således at du let kan twiste på forfoden.Kom og vær med til Zumba-fitness :-)

Alder: Min. 13 år
KALENDER
10-12-2017