Børnehold

Kære medlemmer og forældre til børn på vores børnehold

Vi skal fortsætte med at passe godt på hinanden lidt endnu, så al undervisning vil derfor være aflyst til og med søndag den 4. april 2021.

Foreningen følger nøje med i udviklingen og i de regler/restriktioner, der er gældende for os alle som samfund og for kultur- og idrætslivet, og med mindre regeringen og DGI kommer med nye regler/restriktioner håber vi, at det efter den 4. april 2021 igen vil være muligt at mødes omkring gymnastikken.

Generelt

Bestyrelsen har for at sikre, at vi alle trygt kan færdes i hinandens selskab nedsat retningslinjer for udøvelse af gymnastik i foreningen. Retningslinjerne findes her.

Foreningens retningslinjer tilsidesætter ikke sundhedsmyndighedernes retningslinjer, Rigspolitiets anvisninger og Frederikssund Kommunes retningslinjer for idræt i kommunen. Al øvrig lovgivning gælder.

VIGTIGT - Sådan tilmelder du dig

ALLEREDE MEDLEM I FORENINGEN

Klik på det hold du ønsker at tilmelde dig i holdlisten herunder. Klik IKKE på "Nyt medlem" knappen.

NYT MEDLEM

Tilmeld dig foreningens medlemssystem ved at klikke på knappen "Nyt Medlem". Så oprettes du i systemet. Først herefter kan du tilmelde dig holdene i listen herunder.
NB.: Når du opretter dig som medlem får du en email med en adgangskode, som du skal benytte for at tilmelde dig et hold. Husk at gemme den.

Har du glemt din adgangskode, så bestil en ny - du skal IKKE oprette dig igen, da du så registreres 2 gange i vores system.
Tilmeld dig vores børnehold, voksenhold eller fitnesshold her.
Opdatér oplysninger
Instruktør login
Besøg vores side
Frederikssund Gymnastikforening | Borgervænget 8 | 3600 Frederikssund | Tlf.: 40 31 37 20