Tid til julelys og julehygge, men også tid til en ny periode med FG-Fitness

Vi er nu klar med en plan for næste holdperiode.

Da reglen om, at der kun må være 9 medlemmer og en instruktør tilstede i Dansesalen fortsat gælder, vil al træning blive afholdt på samme vis som i de sidste 4 uger.

For kommende medlemmer betyder det, at I opfordres til, at tilmelde jer vores Facebook gruppe "FG-Fitness".

I gruppen kan I finde oplysning om, hvordan I kan deltage i vores livestreaming, og om det er muligt at møde op til træning i Dansesalen (tilmelding nødvendigt - max 10. personer).

Er du ikke medlem af Facebook skriv da til os via vores kontaktformular - klik her

Ved fremmøde i Frederikssund Hallen gælder:
For personer der iflg. Sundhedsmyndighedernes retningslinjer skal bære mundbind er det påkrævet, at bære mundbind til og fra træningssted, men ikke under aktivitet. Det betyder, at mundbind skal bæres ved indgang til Frederikssund Hallen samt ved indgang til Dansesalen. Det samme er påkrævet ved udgang.

Generelt

Bestyrelsen har for at sikre, at vi alle trygt kan færdes i hinandens selskab nedsat retningslinjer for udøvelse af gymnastik i foreningen. Retningslinjerne findes her.

Foreningens retningslinjer tilsidesætter ikke sundhedsmyndighedernes retningslinjer, Rigspolitiets anvisninger og Frederikssund Kommunes retningslinjer for idræt i kommunen. Al øvrig lovgivning gælder.

Holdplan 30. november til 28. februar 2021

Vi kan endnu engang tilbyde holdtræning til en pris, hvor de fleste kan være med.

For kun 350,00 kr. kan du træne i perioden 30. november til 28. februar 2021 - mandag, tirsdag, onsdag og lørdag.
Du vælger selv hvilken dag, eller hvilke dage du vil træne. Eneste krav er, at du er tilmeldt den igangværende fitnessperiode.

wink Og det koster ikke noget at blive tilmeldt.

Du finder programmet nedenfor hvor også tilmelding kan ske. Vær opmærksom på, at Frederikssund Hallen er lukket i perioden 24. december 2020 til og med søndag den 3. januar 2021. For juledagen i FG-Fitness gælder at der vil blive livestreamet som vanligt den 26., 28. og 31. december 2020. Se mere på Facebook.

Hvis du ikke ved hvem vi er, og gerne vil have en prøvetime skal du forinden henvende dig til en af vores instruktører. Skriv en privat besked via Facebook eller via vores kontaktformular - klik her.

Det koster 50,00 kr. at prøve - betaling kan foretages med MobilePay eller kontant.
Holdplan
Mandage kl. 17.30-18.30 BodyFlow
Tirsdage kl. 18.00-19.00 CrossDance
Tirsdage kl. 19.00-19:30 Mave Balle Lår
Onsdage kl. 18.30-19.30 BodyFlow
Lørdage kl. 10.05-11.05 BodyFlow

VIGTIGT - SÅDAN TILMELDER DU DIG

NYT MEDLEM

Tilmeld dig foreningens medlemssystem ved at klikke på knappen "Nyt medlem". Så oprettes du i systemet.
Først herefter skal du klikke på knappen "Tilmeld FG-Fitness".

ALLEREDE MEDLEM I FORENINGEN

Klik på knappen "Tilmeld FG-Fitness" for at betale for perioden december 2020, januar og februar 2021.
Klik IKKE på "Nyt medlem".

NB.: Når du opretter dig som medlem får du en email med en adgangskode, som du skal benytte for at tilmelde dig FG-Fitness. Husk at gemme den

Har du glemt din adgangskode, så bestil en ny - du skal IKKE oprette dig igen, da du så registreres 2 gange i vores system.
Tilmeld dig vores børnehold, voksenhold eller fitnesshold her.
Opdatér oplysninger
Instruktør login
Besøg vores side
Frederikssund Gymnastikforening | Borgervænget 8 | 3600 Frederikssund | Tlf.: 40 31 37 20