Voksenhold

Kære medlemmer

Uge 47 er snart slut, men det er ikke slut med at passe godt på hinanden.

Af den årsag vil de tiltag der har været gældende de sidste 4 uger fortsætte fra nu og ind i det nye år.

For personer der iflg. Sundhedsmyndighedernes retningslinjer skal bære mundbind er det påkrævet, at bære mundbind til og fra træningssted, men ikke under aktivitet. Det betyder, at mundbind skal bæres ved indgang i Frederikssund Hallen og på Falkenborgskolen samt ved indgang til salene. Det samme ved udgang.

Foreningen følger nøje med i udviklingen og i de regler/restriktioner, der er gældende for os alle som samfund og for kultur- og idrætslivet, og med mindre regeringen eller DGI kommer med nye regler/restriktioner i den kommende periode, har vi som forening valgt, at tiltagene ovenfor skal gælde til og med søndag den 3. januar 2021.

Vi skriver selvfølgelig til jer, hvis der kommer ændringer til ovenstående.

Generelt

Bestyrelsen har for at sikre, at vi alle trygt kan færdes i hinandens selskab nedsat retningslinjer for udøvelse af gymnastik i foreningen. Retningslinjerne findes her.

Foreningens retningslinjer tilsidesætter ikke sundhedsmyndighedernes retningslinjer, Rigspolitiets anvisninger og Frederikssund Kommunes retningslinjer for idræt i kommunen. Al øvrig lovgivning gælder.

Tilmeld dig vores børnehold, voksenhold eller fitnesshold her.
Opdatér oplysninger
Instruktør login
Besøg vores side
Frederikssund Gymnastikforening | Borgervænget 8 | 3600 Frederikssund | Tlf.: 40 31 37 20