Sommertræning/vintermotion

Kære medlemmer

Vi har lagt en plan for lidt vintermotion, og vi håber at nogle af jer kunne have lyst til at deltage.

Det kræver blot, at I tilmelder jer den enkelte time nedenfor. Tilmelding kan ikke ske samlet for alle 4 datoer.
Det koster 35 kr. pr. gang, dvs. pr. hold der tilmeldes for.

Som for andre hold henviser vi til vores retningslinjer for udøvelse af gymnastik i foreningen. Retningslinjerne findes her.

Foreningens retningslinjer tilsidesætter ikke sundhedsmyndighedernes retningslinjer, Rigspolitiets anvisninger og Frederikssund Kommunes retningslinjer for idræt i kommunen. Al øvrig lovgivning gælder.

smiley

Vi ses.

VIGTIGT - Sådan tilmelder du dig

ALLEREDE MEDLEM I FORENINGEN

Klik på det hold du ønsker at tilmelde dig i holdlisten herunder. Klik IKKE på "Nyt medlem" knappen her.

NYT MEDLEM

Tilmeld dig foreningens medlemssystem ved at klikke på knappen "Nyt Medlem". Så oprettes du i systemet. Først herefter kan du tilmelde dig holdene i listen herunder.

NB.: Når du opretter dig som medlem får du en email med en adgangskode, som du skal benytte for at tilmelde dig et hold. Husk at gemme den.

Har du glemt din adgangskode, så bestil en ny - du skal IKKE oprette dig igen, da du så registreres 2 gange i vores system.
Tilmeld dig vores børnehold, voksenhold eller fitnesshold her.