Forårsplan for FG-Fitness
Fra mandag den 10. maj 2021 vil vi igen være i Dansesalen. På nuværende tidspunkt er det desværre ikke afklaret hvormange deltagere der må i salen. Opdatering følger.

Generelt

Bestyrelsen har for at sikre, at vi alle trygt kan færdes i hinandens selskab nedsat retningslinjer for udøvelse af gymnastik i foreningen. Retningslinjerne findes her.

Foreningens retningslinjer tilsidesætter ikke sundhedsmyndighedernes retningslinjer, Rigspolitiets anvisninger og Frederikssund Kommunes retningslinjer for idræt i kommunen. Al øvrig lovgivning gælder.

Holdplan 1. marts til 30. maj 2021

Vi kan endnu engang tilbyde holdtræning til en pris, hvor de fleste kan være med.

For kun 225 kr. kan du træne med alle mandage, tirsdage, onsdage og lørdage sammen med vores dygtige instruktører eller du kan vælge at træne blot en gang eller to om ugen. Du vælger selv - eneste krav er, at du er tilmeldt den igangværende fitnessperiode.

Du finder programmet nedenfor hvor også tilmelding kan ske.

Indtil Dansesalen åbnes op igen kan du følge vores livestreaming på Facebook - eneste krav er, at du er tilmeldt den igangværende fitnessperiode.

Du skal være medlem af gruppen FG-Fitness og FG-Fitness Live for at kunne deltage.

Hvis du ikke ved hvem vi er, og gerne vil have en prøvetime skal du forinden henvende dig til en af vores instruktører. Skriv en privat besked via Facebook eller via vores kontaktformular - klik her.

Det koster 50,00 kr. at prøve - betaling kan foretages med MobilePay eller kontant.

wink PS. Det koster ikke noget at blive tilmeldt FG-Fitness.
Holdplan
Mandage kl. 17.30-18.30 BodyFlow
Tirsdage kl. 18.00-19.00 CrossDance /Udendørstræning
Onsdage kl. 18.30-19.30 BodyFlow
Lørdage kl. 10.05-11.05 BodyFlow

VIGTIGT - SÅDAN TILMELDER DU DIG

NYT MEDLEM

Tilmeld dig foreningens medlemssystem ved at klikke på knappen "Nyt medlem". Så oprettes du i systemet.
Først herefter skal du klikke på knappen "Tilmeld FG-Fitness".

ALLEREDE MEDLEM I FORENINGEN

Klik på knappen "Tilmeld FG-Fitness" for at betale for perioden marts - maj 2021.
Klik IKKE på "Nyt medlem".

NB.: Når du opretter dig som medlem får du en email med en adgangskode, som du skal benytte for at tilmelde dig FG-Fitness. Husk at gemme den

Har du glemt din adgangskode, så bestil en ny - du skal IKKE oprette dig igen, da du så registreres 2 gange i vores system.
Bliv medlem
Tilmeld dig vores børnehold, voksenhold eller fitnesshold her.
Bliv medlem
Opdatér oplysninger
Instruktør login
Besøg vores side