Efter august kommer september, og det er nu tid til at tilmelde sig FG-Fitness for en 3 måneders periode.
Kære medlemmer

Da reglen om, at der kun må være 9 medlemmer og en instruktør tilstede i Dansesalen fortsat gælder, vil al træning blive afholdt på samme vis som i de sidste 4 uger.

Vi henviser da til Facebook - FG-Fitness, hvor I kan finde oplysning om, hvordan I kan deltage i vores livestreaming, og om det er muligt at møde op til træning i Dansesalen (tilmelding nødvendigt - max 10. personer).

Er du ikke medlem af Facebook skriv da til os via vores kontaktformular - klik her

For personer der iflg. Sundhedsmyndighedernes retningslinjer skal bære mundbind er det påkrævet, at bære mundbind til og fra træningssted, men ikke under aktivitet. Det betyder, at mundbind skal bæres ved indgang i Frederikssund Hallen samt ved indgang til Dansesalen. Det samme ved udgang.

Generelt

Bestyrelsen har for at sikre, at vi alle trygt kan færdes i hinandens selskab nedsat retningslinjer for udøvelse af gymnastik i foreningen. Retningslinjerne findes her.

Foreningens retningslinjer tilsidesætter ikke sundhedsmyndighedernes retningslinjer, Rigspolitiets anvisninger og Frederikssund Kommunes retningslinjer for idræt i kommunen. Al øvrig lovgivning gælder.

Holdplan 31. august til 29. november 2020

Vi kan endnu engang tilbyde holdtræning til en pris, hvor de fleste kan være med.

For kun 100,00 kr. kan du træne resten af den igangværende periode - mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og lørdag, de fleste via livestreaming.

Du vælger selv hvilken dag, eller hvilke dage du vil træne. Eneste krav er, at du er tilmeldt den igangværende fitnessperiode.

wink Og det koster ikke noget at blive tilmeldt.

Du finder programmet nedenfor hvor også tilmelding kan ske.

Hvis du ikke ved hvem vi er, og gerne vil have en prøvetime inden tilmelding, så kom gerne forbi.
Det koster 50,00 kr. at prøve - betaling kan foretages med MobilePay eller kontant.
Holdplan
Mandage kl. 17.30-18.30 BodyFlow
Tirsdage kl. 18.00-19.00 CrossDance
Onsdage kl. 18.30-19.30 BodyFlow
Torsdag kl. 19.00-20.00 BodyFlow
Lørdage kl. 10.05-11.05 BodyFlow
Bemærk gerne :-)

Lørdag i uge 46, 48 og 50 kan vi igen tilbyde Mave Balle Lår med Jeanette fra kl. 9:00-10:00 i Dansesalen, og fra tirsdag den 3. november fra kl. 19:00 til 19:30 også i Dansesalen.

VIGTIGT - SÅDAN TILMELDER DU DIG

NYT MEDLEM

Tilmeld dig foreningens medlemssystem ved at klikke på knappen "Nyt medlem". Så oprettes du i systemet.
Først herefter skal du klikke på knappen "Tilmeld FG-Fitness".

ALLEREDE MEDLEM I FORENINGEN

Klik på knappen "Tilmeld FG-Fitness" for at betale for perioden september til og med november 2020.
Klik IKKE på "Nyt medlem".

NB.: Når du opretter dig som medlem får du en email med en adgangskode, som du skal benytte for at tilmelde dig FG-Fitness. Husk at gemme den

Har du glemt din adgangskode, så bestil en ny - du skal IKKE oprette dig igen, da du så registreres 2 gange i vores system.
Bliv medlem
Tilmeld dig vores børnehold, voksenhold eller fitnesshold her.
Bliv medlem
Opdatér oplysninger
Instruktør login
Besøg vores side